Jste zde: Za férové banány!Seminář o vedení kampaní

Seminář o vedení kampaní

10. 9. 2012:

Všechny zástupce občanské společnosti v České republice zveme na mezinárodní seminář pro zástupce občanské společnosti z nových členských států EU „Jak na kampaně za společenskou odpovědnost firem?“

Nenechejte si ujít skvělou příležitost k networkingu a sdílení zkušeností, a to nejen v rámci Evropy, ale samozřejmě i se zástupci ze zemí globálního Jihu!

Datum:17.10.2012 (Mezinárodní den za vymýcení chudoby)

Místo: Kongresový hotel Olšanka, Táboritská 23, Praha

V Praze se 16. října 2012 koná mezinárodní konference o skutečné společenské odpovědnosti firem, na kterou se sjedou zástupci občanské společnosti, nadnárodních firem, maloobchodních řetězců, ale i odborů nebo družstev drobných pěstitelů ze zemí globálního Jihu. Konference se bude věnovat nejpalčivějším problémům, spojeným s neodpovědným chováním firem, jako jsou nízké mzdy, diskriminace žen nebo potlačování odborů. Hovořit ale budeme také o možnostech, jak situaci zlepšit - o regulaci, certifikacích a moci spotřebitele. Případovou studií, od níž se budou debaty odvíjet, nám bude dodavatelský řetězec tropického ovoce.

Mnozí z řečníků budou hosty i na následném semináři, určeném pouze pro zástupce občanské společnosti z České republiky, Slovenska, Polska, Maďarska a dalších nových členských států EU. Den začneme společným happeningem v ulicích Prahy u příležitosti Mezinárodního dne za vymýcení chudoby. Až do večera pak budeme pokračovat paralelními bloky interaktivních workshopů.

Budete mít možnost vybrat si z následujících workshopů:

Jak připravit úspěšný happening? Společně budeme analyzovat ranní happening, hovořit o tom, jak zaujmout média a co všechno je k dobrému a úspěšnému happeningu třeba.

Nová média a kampaňování: úspěchy a propadáky Společně s experty na sociální média budeme zkoumat příklady dobrých online kampaní a analyzovat, co vedlo k jejich úspěchu. Stejně tak si ale ukážeme příklady kampaní, kterým to nevyšlo. Workshop plný inspirace pro vaši budoucí online práci!

Jak na lobbying? Lobbying není sprosté slovo! Někdy může být dobrá lobbyingová strategie úspěšnější než sebevětší veřejná kampaň. Experti věnující se lobbyingu především na evropské úrovni budou sdílet své zkušenosti a představí nadcházející příležitosti k lobbyingu (lobby window) v oblasti lidských práv a odpovědnosti firem.

Urgentní apely: výhody a rizika Urgentní apel je jako způsob řešení aktuálních případů, např. porušování lidských práv, používán velmi často. Jak ale apely využít opravdu efektivně? Jak spolupracovat s partnery z globálního Jihu a zkoordinovat společnou práci? Jak se vyhnout se rizikům?


**Registrace: prosím, pošlete nám email se svými kontaktními údaji na conference@nazemi.cz nebo se přihlaste pomocí kontaktního formuláře níže. Účast na semináři je bezplatná. **

Seminář bude probíhat v angličtině.